LDV Zomerdarts is terug!

Zomerdarts2022

In juni, juli en augustus organiseert de Leidse Dart Vereniging weer een Zomerdartscompetitie voor teams. Iedereen kan met zijn vrienden, familie of collega’s meedoen aan deze competitie waarin het vooral gaat om een leuke avond. Maar uiteraard krijgt het winnende team de felbegeerde LDV Zomerdartscup en eeuwige roem.

Op de finaledag is traditiegetrouw een gezellige BBQ inbegrepen. De speelavonden zijn 17 juni, 24 juni 1 juli, 8 juli en 15 juli. Op vrijdag 22 juli is er een inhaalavond. Tijdens de bouwvakvakantie (t/m 12 augustus) wordt er niet gespeeld. De laatste speelavond is dan op 18 augustus en op 27 augustus is de finaledag.

Info inschrijving LDV Zomerdarts 2022

De kosten voor het inschrijven voor de Zomerdartscompetitie zijn per team 25 euro + 5 euro voor elke ingeschreven speler. (Een team met vijf leden betaald dan bijv. 25 euro + 5 x 5 euro = 50 euro). Inbegrepen is de BBQ op de finaledag. Het inschrijfformulier is te downloaden op deze pagina (zie onder dit bericht). Lever het inschrijfformulier in bij de bar van de Leidse Dart Vereniging aan de Voorschoterweg 6 in Leiden of maak een foto/scan van het formulier en stuur deze naar info[@]leidsedartvereniging.n