Start je eigen dartsteam en speel competitie!

Dankzij de successen van onze Nederlandse dartshelden Michael van Gerwen, Raymond van Barneveld, Jelle Klaasen, Vincent van der Voort, Benito van de Pas en vele anderen stijgt de populariteit van darts enorm. Steeds meer dartsfans kopen zelf een dartbord, al snel blijkt het verslavend en merk je dat je door veel oefenen steeds beter gaat spelen. Je daagt je vrienden uit en speelt urenlang 501, tactics of 1 van de andere tientallen spelvormen….maar het kan allemaal nog veel leuker….

Of je nu een beginnende of ervaren speler bent, niets is leuker dat darts spelen in teamverband, samen met vrienden, familie of collega’s wekelijks meedoen aan een competitie. Wekelijks ga je de strijd aan met andere teams en strijd je om de regionale of zelfs nationale titel van jouw divisie.

De Leidse Dart Vereniging bestaat inmiddels bijna 12 jaar, in ons gebouw aan de Voorschoterweg (naast Zwembad de Vliet) hebben we 8 professionele dartsbanen waarop teams uit alle divisies (van 4e tot Eredivisie) wekelijks hun wedstrijden spelen.

Op dit moment hebben wij nog voldoende plek voor nieuwe of bestaande teams, onze speelavonden zijn donderdag en vrijdagavond, maar speel je liever op een andere (doordeweekse) avond laat dit ons dan weten.

Kom snel een keer kijken op donderdag- of vrijdagavond, de Leidse Dart Vereniging is geopend vanaf 19.00 uur. Bij ons krijg je alle informatie over het starten van een dartteam en het spelen van competitie. Uiteraard kan je ook via email contact met ons opnemen, ga hiervoor naar het contactformulier op deze website.

Let’s play darts..

Bestuur LDV.